S. A. Christensen A/S

Responsive webløsning med optimal visning på alle enheder

Med hovedkontor i Kolding og salgsaktiviteter i over 60 lande har S.A. Christensen salgs- og markedsføringsopgaver på mange forskellige sprog. Det har derfor været en omfattende opgave at styre al markedsføringsmateriale centralt samt distribuere dette til de korrekte markeder og kontakt personer.

Dette har betydet, at S.A. Christensen har brugt mange ressourcer på kataloger, brochurer og andet salgs- og markedsføringsarbejde. Udover det trykte materiale har S.A. Christensen mange præsentationsvideoer, som også er en grundlæggende del af deres salgsarbejde.

Vi kontaktede S.A. Christensen og opfordrede dem til en uforpligtende samtale omkring løsningsforslag med en responsive hjemmeside samt en AppTown salgs app. Dette løsningsforslag ville give mulighed for at samle salgs- og markedsføringsmateriale samt dokumentation centralt i en app.


Hør mere om løsningen

Løsning

Med denne løsning er S.A. Christensens sælgere, som er fordelt over hele verdenen, altid opdaterede med det nyeste materiale og informationer. Alt materiale kan desuden opdateres løbende, så når medarbejdere synkroniserer deres app, vil alt materiale automatisk være opdateret med de nyeste versioner.

Dette giver S.A. Christensen et vigtigt værktøj til at styre deres salgsarbejde centralt og samtidig reducere deres omkostninger i forbindelse med produktion og distribution af materiale.

Denne app er selvfølgelig både kompatibel med både iOS og Android.

Udover en mobil applikation har S.A. Christensen valgt Diviso til at designe og udvikle en ny responsive Umbraco webløsning. Denne webløsning sikrer optimal visning af hjemmesiden på både mobile enheder samt desktop. Med bl.a. billede slider, multimenu, søgefunktion m.m. sikres der optimal brugervenlighed samt mulighed for valg af sprog.

Da S.A. Christensen har aktiviteter i over 60 lande, er det vigtigt at kunne tilbyde en engelsk international version af deres site.


SAC Dealer Portal

SAC har endvidere fået udviklet en dealer portal, som giver deres forhandlere adgang til en stor mængde eksklusivt indhold.

Forhandlerne logger ind på portalen, hvor de blandt andet kan tilgå og downloade al dokumentation. De får også adgang til nyhedsbreve, højopløste versioner af en række billeder og meget mere.

Løsningen gør det muligt at holde samtlige forhandlere opdateret med nye informationer og dokumenter på samme tid, og forhandlerne har altid fuld adgang til materialerne.

 


Hør mere om løsningen

 

Relaterede cases