Penneo modul til Umbraco

Der er mange fordele ved digital sagsbehandling – Du slipper for at udarbejde blanketter eller anden dokumentation, som skal printes og sendes til modtager enten via e-mail eller som fysisk post. Herefter skal dette materiale printes, underskrives, scannes og sendes retur.

Med Penneo er det muligt at signere dokumenter online vha. NemID via Penneos dashboard. Her kan du også tjekke status på dokumenter og opsætte flows, hvis dine dokumenter skal underskrives af flere.

Vi har udviklet vores eget Penneo modul til Umbraco, som gør det nemt og hurtigt at føre digital sagsbehandling vha. Penneo og NemID. Alle brugere er CPR valideret, og den digitale signatur er derfor lige så gyldig som en fysisk underskrift.

Dine blanketter, kontrakter eller andre dokumenter generes ud fra dine Umbraco sider, eksempelvis hvis en bruger udfylder en kontrakt, som herefter skal sendes til underskrift. Denne side konverteres til en PDF fil, som kan sendes til underskrift hos modparten.

Alt dette foregår online, og både du og dine brugere slipper for bøvl med papir, udsendelse af breve med dokumenter m.v.

Vil du høre mere om vores Penneo modul?

Kan du se fordelene ved digital sagsbehandling fra jeres Umbraco løsning? Kontakt os og få en snak om mulighederne for netop jeres løsning og få et uforpligtende tilbud.

Fordele med Penneo modul:

  • Underskriv fra både mobil, tablet og desktop
  • Tilføj tilpassede workflows
  • CPR validering med NemID
  • Slip for scan, print og kopi bøvl

Kontakt os i dag 

Relaterede nyheder