ACO Funki.

ACO Funki var på udkig efter en måde, at få adgang til deres dokumentation og salgsmateriale over hele kloden. Med OmniShare har ACO Funki centraliseret deres indholdsstyring og øget kontrol over brugeradgang og statistik. De har strømlinet arbejdsgangene i de daglige opgaver. Medarbejdere kan nemt få adgang til materiale, selvom de er ude af kontoret.

Digital salgsapp

ACO Funki's OmniShare-app indeholder et omfattende arkiv med otte sprog, der giver medarbejdere over hele verden mulighed for at bruge det samme værktøj til at få adgang til alt deres delte materiale.

Alt fra produkt- og casebeskrivelser, fotos, videoer og prislister er digitalt tilgængeligt i appen.

Med centraliseret indholdsstyring for alle sprog, sparer OmniShare-appen ACO Funki meget tid, når de uploader og opdaterer indhold.

Desuden giver appen brugere over hele verden besked, når nye versioner af det indhold, der er gemt, er klar til at blive downloadet - hvilket hjælper med at holde alle opdaterede. Selv salg kan udføres direkte i appen, hvilket gør det til en alt-i-en digital salgsapp.

Offline tilgængelighed

Med et stort produktsortiment, samt kunder og medarbejdere i flere lande, ønskede ACO Funki en løsning, hvorfra medarbejderne kan få adgang til alt relevant materiale, uanset om de er i Danmark eller Kina.

OmniShare-appen er bygget på vores mange standardfunktioner, som sikrer, at medarbejderne har en brugervenlig og gennemtestet app. ACO Funki’s OmniShare-app er også designet specielt til at passe til deres eksisterende design og stilarter.

Med det mål at strømline interne arbejdsprocesser har vi sikret, at medarbejdere hos ACO Funki altid vil have adgang til apps-indholdet.

Medarbejdere behøver ikke at bekymre sig om, hvorvidt de har en netværksforbindelse, da appen kan bruges når som helst, hvor som helst med både online og offline adgang til alt indhold.

Optimerede arbejdsprocesser

Med masser af medarbejdere fordelt på flere kontinenter, er det især nyttigt at kunne lave brugerdefineret adgang til indhold, for at reducere rod og optimere arbejdsgange.

Nogle medarbejdere skal muligvis kun håndtere ét marked eller en bestemt kundegruppe. I sådanne tilfælde er det muligt at tildele adgang til indhold afhængigt af de enkelte brugeres behov.

Med dette setup skal medarbejderne kun beskæftige sig med materiale, der er relevant for deres daglige opgaver og har lettere ved at navigere i et mere strømlinet system.

Medarbejdere kan hurtigt finde eller søge efter det indhold, de har brug for, og bevare fokus på deres hovedmål.

+10% stigning i salget

ACO Funki har oplevet en 10% stigning i salget efter implementering af OmniShare. Dette skyldes i høj grad den overordnede forbedring af arbejdsgangen for salgsteamet.

Funktioner som indbygget mailsender med landingpages til kunder har også spillet en stor rolle.

Med offline tilgængelighed vil medarbejdere hos ACO Funki altid have adgang til app-indholdet, uanset hvor de er. Ved at synkronisere appen, før de går offline, og igen når de er online med deres nyligt indsamlede oplysninger, er der ingen afbrydelse af deres arbejdsdag, og alt er samlet i appen.

ACO Funki udvikler og producerer stabilt udstyr til svinebønder over hele verden. Deres produktkatalog indeholder ready-to-go løsninger som vådt og tørt foder, staldinventar, ventilation, gulvsystemer og meget mere. 

Virksomheden har i alt 2.400 medarbejdere, og der er kontorer i Danmark, Tyskland, Frankrig, Spanien, Polen, Ukraine, Kina og Rusland.