SKOV A/S.

SKOV A/S: ”Centralisering af vores salgsmateriale og tekniske dokumentation gør vores daglige arbejde mere strømlinet. Divisos OmniShare-platform giver os en stabil standardiseret Sales Enablement-platform, der giver os mulighed for effektivt at distribuere indhold på tværs af organisationen og verden. Alle vores medarbejdere er altid opdateret med det nyeste indhold. Platformen bruges af mere end 200 SKOV-ansatte og 800 partnere verden over."

Central adgang

OmniShare er integreret med SKOVs eksisterende SharePoint. Salgsrepræsentanter og teknikere har adgang til det seneste salgs- og marketingmateriale samt servicedokumenter, data-ark og meget mere. Alt indhold gøres tilgængeligt offline, og benytter den brugerdefinerede adgang, som synkroniserer det relevante indhold til hver brugers enhed. Nu er det nemmere at opdatere alt materialet fx marketingpræsentationer, salgsvideoer og dokumenter centralt, og gøre det tilgængeligt for alle medarbejdere. OmniShare er for SKOV blevet et stærkt, centraliseret samlingspunkt, som optimerer workflowet for salg og service, og gavner både dem og deres kunder.

Strømlinet salgsarbejdsgang

Baseret på vores standardiserede OmniShare-platform har vi udviklet et komplet salgs- og serviceværktøj til både iOS og Android, der gør det muligt for personalet frit at bruge den enhed, de er mest komfortable med. Med OmniShare kan salgsrepræsentanter få adgang til relevant salgs- og marketingmateriale, mens de er i gang med et salg, eller mens de deltager i messer rundt om i verden. Når et salg er aftalt og gennemført, kan ordren placeres i appen, og synkroniseres med ERP-systemet ved bare et tryk på en knap. Derudover giver OmniShare servicefolk og teknikere adgang til teknisk dokumentation, manualer osv., mens enheden er offline, hvilket giver mulighed for en uafbrudt salgsproces.

Altid opdateret

'Big brother'-funktionen giver ledere mulighed for at se, hvornår en medarbejder ikke bruger de nyeste og mest opdaterede materialer i platformen, og kan nemt målrette dette med notifikationer til brugeren om at synkronisere sin enhed, eller om nødvendigt tvinge en synkronisering direkte til deres enhed. Når salgs- og servicefolk arbejder over hele verden, sker det til tider i områder med begrænset eller ingen adgang til internettet, hvor funktionen med delvis synkronisering giver brugerne mulighed for at vælge præcis, hvilke segmenter af appen, de ønsker opdaterede.

Dette er praktisk, når en medarbejder befinder sig et sted med en ustabil eller langsom internetforbindelse, da det reducerer ventetiden på at de mest relevante segmenter opdateres.

Professionelt udseende

Med over 200 medarbejdere, der bruger OmniShare over hele verden, er det vigtigt, at platformen ses som en del af SKOV og ikke blot en 3. parts app. For at opnå det perfekte udseende og følelse, er den lavet med en fuldt tilpasselig frontend. Dette gør det nemt at opsætte og ændre layout og temaer internt, og hvis der er brug for hjælp, kan vi altid kontaktes for at hjælpe.

Et ensartet udseende for alle de værktøjer, de bruger, giver dem bedre kontrol over de professionelle indtryk, som deres medarbejdere sender, samtidig med at der er et stærkt grundlag at bygge videre på.

SKOV A/S er en dansk virksomhed, der udvikler, tester, indkøber og fremstiller komponenter til ventilationsanlæg og gårdledelses-systemer. Med base i Glyngøre i Danmark, beskæftiger SKOV mere end 360 medarbejdere i deres hovedkvarter. Derudover har de også afdelinger i Thailand og Malaysia.