Aida.

Aida ønskede en app til at lette den internationale salgs- og marketingproces for virksomheden.

Med OmniShare integreret i deres ERP-system har Aida nu en brugervenlig og velafprøvet platform, som deres medarbejdere kan bruge. Med appen er det muligt for Aida’s sælgere at præsentere markedsføringsmateriale for potentielle kunder og indsamle ordrer i appen.

Professionelle præsentationer

Med en skræddersyet OmniShare-løsning har vi udviklet en platform, hvor Aida's medarbejdere kan få adgang til salgs- og marketingmateriale, uanset hvor de er.

Appen er baseret på vores standardiserede platform, hvilket giver Aida en brugervenlig og gennemtestet app.

Aida har tilpasset designet til at gå hånd i hånd med deres eksisterende design. Dette sikrer en sammenhængende og professionel visuel oplevelse på tværs af platforme og letter daglige arbejdsgange.

Tidsbesparende

Løsningen er integreret med Aida's eksisterende ERP-system. Dette gør det muligt for medarbejderne at oprette, opdatere og behandle ordrer direkte via OmniShare-appen.

Som et resultat af dette, er arbejdsgange og databehandling på tværs af salgs-, marketing- og serviceafdelinger nu mere effektive.

Med den automatiske synkronisering mellem appen og ERP-systemet, overføres alle oplysninger, der indsamles via appen, til ERP-systemet, hvilket minimerer den tid, der bruges på at overføre disse data manuelt og reducerer risikoen for tab af data.

Optimeret salgsflow

Med OmniShare kan Aida oprette brugerdefineret adgang, der giver autoriserede brugere og enheder mulighed for at se det indhold, der er relevant for dem. Dette sikrer, at alle følsomme oplysninger kun er tilgængelige for dem, der bør se dem, og beskytter dem mod misbrug.

Denne funktion kan også bruges som et værktøj til at opdele indhold for at gøre det meget mere håndterbart for medarbejderne, dvs. kun at se de mapper og oplysninger, der er relevante for deres rolle.

Med en sådan oversigt kan Aida også sende brugerspecifikke påmindelser til dem, der har brug for at opdatere deres enhed's OmniShare app eller dens indhold. Med en sådan målrettet tilgang og ryddelige adgangsgrupper, kan salgsarbejdet køre mere optimalt.

Bedre data

Som en vigtig detalje behøver medarbejderne ikke bekymre sig om altid at være forbundet til et netværk. Alt indhold kan synkroniseres og derefter tilgås både offline og online, uanset hvor de er. 

De kan indsamle data i offline tilstand, og så snart deres enhed er online, begynder synkroniseringen. Datastyring er uafbrudt og mindre stressende.

Aida er en dansk virksomhed, der designer og producerer alt til dit spisebord. Alle deres produkter er designet med funktionalitet og kvalitet i tankerne. 

I dag sigter Aida mod at give forbrugerne den højeste værdi for pengene inden for deres markedssegment.