Umbraco-baseret integrationsløsning.
Den nyeste version af flextrafik's selvbetjeningsplatform er bygget ovenpå et Umbraco CMS og integreret med trafikselskabernes login- og bestillingsplatform.
Det betyder at administratorerne hos trafikselskaberne, kan redigere sidestruktur og tekster direkte i Umbracos backoffice, hvorefter indhold og struktur publiseres direkte til websites og app.
Løsningen er en "multi-site"-løsning, som håndterer alle trafikselskabernes bestillingsflatforme.
Umbracos brugerstyring gør det nemt at give de forskellige administrator adgang til netop det "subsite" de skal have adgang til.
Xamarin App til brugerne
I samråd med FlexDanmark blev vi enige om også at udvikle en bestillingsapp, for at gøre bestillingen af flextrafik så brugervenlig som muligt. I appen er det muligt for borgeren at vælge det trafikselskab, som kører i borgerens område og derefter specificere ønsket dato, tid, særlige hensyn m.m. Turen kan betales direkte i appen, der er integreret med Nets. App'en er udviklet i Xamarin Forms, som gør det nemt at vedligeholde appen både til iOS og Android.
Afregning via kort-betaling
Når der bestilles en flexkørsel, skal brugeren i nogle tilfælde afregne for kørslen.
Vi har, siden 2017, sikret for at brugerne nemt og hurtigt kan tilmelde deres kortoplysninger.
Vi har derudover også har sørget for at foretage i gennemsnit over 400 mini-betalinger om dagen. Siden 2017 er det blevet til mange milliarder kroner, som vi sikkert og stabilt har håndteret på vegne af trafikselskaberne i Danmark.
Med sine ydelser leverer FlexDanmark løsninger, som hjælper Region Midtjylland og de trafikselskaberne i den daglige drift. FlexDanmark samler og koordinerer kørsel for borgere i Danmark, som af forskellige årsager ikke har mulighed for at benytte sig af almindelig kollektiv trafik. Der koordineres bl.a. kørsel til lægebesøg, genoptræning, skole og lignende.