JP Group

Responsive corporate web med ekstra moduler

JP Group koncernen består af JP Group automotive og Johs Pedersen A/S, som dækker over forskellige aktiviteter inden for autoreservedele.

JP group automotive beskæftiger sig med import af autoreservedele under 3 brands; JP Groupline, QH Hazell og JP Classic. Johs Pedersen A/S beskæftiger sig med produktion af specialordre af udstødningssystemer, CNC arbejde m.v.

Produkt og formål
Med over 20.000 varenummer fordelt på deres 3 afdelinger, har der været behov for en ny webløsning, som kunne gøre det nemmere at oprette og administrere disse.

Med de nye responsive sites med Umbraco CMS, har JP Group nu løsninger der kan tilgås fra alle enheder – Både mobil, tablet og desktop.


Hør mere om løsningen

Løsning


Det nye website består af multimenuer med dropdown funktioner, så alle kategorier, produkter m.v. nemt kan inddeles og tilgås med få klik. Dette er desuden suppleret med en ”search as you type” søgefunktion, hvor brugerne hurtigt og nemt kan søge efter konkrete produkter, varenumre o.l.

Der er yderligere mulighed for afspilning af YouTube indhold med et YouTube plugin samt tilmelding til nyhedsbrev via Mailchimp.

Apptown Salestool løsning

Sammen med AppTown har JP Group fået udviklet et stærkt salgs- og messeværktøj. Med denne løsning sparer JP Group nu penge på transport af diverse Porsche modeller til messer i hele Europa.

Læs mere om app-løsningen

 

 

Relaterede cases