Koncenton.

Koncenton kom til os med et ønske om, at vi overtog og videreudviklede deres Umbracoløsning som var lavet ved et andet bureau, da den ikke helt mødte virksomhedens forventninger og behov. Koncentons website er nu blevet fuldstændig redesignet fra bunden, hvor vi har arbejdet med vores standardiserede Umbraco 8 løsning. Koncentons nye website har en del forskellige funktioner, der bidrager til en optimal brugeroplevelse på tværs af enheder. Det var særligt vigtigt for Koncenton, at deres nye site afspejler deres brandværdier og giver dem en professionel udstråling blandt investorer og andre samarbejdspartnere.

Indholdsmoduler

Selve sitet er opbygget med mange af vores standardmoduler, hvilket giver Koncentons en nem og brugervenlig administration og opsætning i deres back-end, men samtidig giver det websitets besøgende en gennemført og professionel oplevelse på sitet. Modulerne anvendes bl.a. til opsætning og præsentation af aktuelle projekter og nyheder inden for ejendomsinvestering, men Koncenton har også valgt at inddrage medarbejderpræsentationer og andre spændende ting på deres side. Tag et kig her: link.

Lukket investorportal

Som investor er det vigtigt at kunne følge med i sine investeringer og derfor har Koncenton valgt, at det var et krav til deres nye site, at der skulle være en lukke investorportal, hvor Koncentons ca. 2.500 investorer kan følge deres investeringer. I portalen kan investoren med sit personlige login få adgang til status på deres investeringer og byggestatus på projekter. Gennem investorportalen kan Koncenton desuden varetage investorpleje og give virksomhedens investorer professionel og kompetent rådgivning fra start til slut.

Datapakke

Som et tilvalg har Koncenton valgt vores datapakke. Med datapakken skal Koncenton ikke spekulere i opsætning af værktøjer tyil overvågning af deres website, brugernes adfærd, måling på call-to-actions og formularer i fm. deres forskellige projekter og infomøder. Med datapakken klarer Diviso nemlig det hele. Det samme gælder ift. dataopsamling af relevant data som bruges i fm. remarketing og andre markedsføringstiltag, som vi desuden også har varetaget for Koncenton. Datapakke var et godt valg for Koncenton, idet de har valgt at bruge deres interne ressourcer dér, hvor det har givet bedst mening for dem og så har vi klare det tunge opsætningsarbejde for dem, da vi i forvejen var i gang med udviklingen af deres website og derfor havde de bedste forudsætninger for at opsætte de værktøjer, som hører til datapakken, i samme omgang.

I 2020 var Koncenton den største Danske ejendomsinvestor målt på transaktioner. Sammen med godt 2.500 investorer har Koncenton investeret i over 5.400 boliger til en samlet sum på knap 12. mia. kr. Koncenton og virksomhedens 90+ ansatte står for at lokalisere, indkøbe, udvikle og drift store boligejendomme i de danske vækstbyer og virksomhedens investorerer opnår attraktive afkast inkl. løbende udbytter.