Rynkeby Foodservice.

"OmniShare giver os mere gennemsigtighed mellem salg og marketing. Appen reducerer vores behov for trykt materiale og gør det muligt for marketing at handle hurtigere ved ændringer i salgspræsentationer og anden dokumentation. Kommunikation via appen giver os værdifuld indsigt i vores kunderejse, og vi kan arbejde mere intelligent og målrettet med vores salg og service."

  • Rynkeby Foodservice
    Anna Katrine Kaas Rasmussen
    Produktchef

Mere effektiv kommunikation

Salgs- og marketingafdelingerne arbejder tættere sammen, og den interne kommunikation er blevet mere effektiv. OmniShare giver salgsorganisationen central adgang til alle præsentationer, produkter og andet materiale i salgsprocessen. Brugsstatistikker giver marketing indsigt i brugen af indholdet, og hvad der bruges mest, hvilket gør det muligt for marketing at prioritere og opdatere indhold i henhold til brugen.

I salgsafdelingen giver OmniShare sælgere mulighed for at kommunikere med leads og eksisterende kunder via appen. Appen indsamler data om kommunikationen, når mails og vedhæftede filer åbnes. Sælgere får indsigt i kunderejsen og kommunikationen, så de kan reagere og følge op på kommunikationen, efter at modtageren har interageret med det tilsendte indhold.

Forbedret produktivitet og mindre tidsspild

Rynkeby har fjernet rod på delte drev, indbakker m.m. ved at oprette brugergrupper for medarbejdere med OmniShare-adgang. Dette gør det muligt for Rynkeby at kontrollere, hvem der har adgang til visse filer og sikre, at de altid er opdaterede.

Dette reducerer spildtid, når man leder efter bestemte filer der skal vedhæftes eller præsenteres. De nyeste versioner er let tilgængelige, hvilket giver sælgere mere tid til at fokusere på opgaver, der er mere værdiskabende.

Styrker virksomhedens CSR

Rynkeby Foodservice har fokus på bæredygtighed i hele deres værdikæde. Dette fokus implementeres i back-office i salg og marketing, ved at digitalisere størstedelen af deres salgs- og marketingmateriale.

Dette reducerer behovet for trykte materialer, hvilket sparer en masse papir, transport og opbevaring.

OmniShare hjælper Rynkeby Foodservice med at reducere deres miljøaftryk og sparer både Rynkeby og miljøet for værdifulde ressourcer.

Fra lead til loyal kunde

Ved hjælp af OmniShare til at præsentere Rynkeby og deres produkter, indsamles data om brug af indholdet. Kommunikation med leads og kunder observeres også, og vigtige touchpoints kan spores for at analysere hele kunderejsen fra lead til loyal kunde.

Marketing kan analysere, hvilket indhold der er vigtigt, og endda hvilke specifikke sider, der spiller en central rolle i konverteringen af leads. Desuden kan de kortlægge leadkilder fra messer, netværk, online osv.

Alt dette hjælper Rynkeby med at arbejde smartere og mere målrettet med hele salgsprocessen.

Rynkeby Foodservice blev etableret i 1934, hvor der blev produceret og solgt æblejuice. Der er sket meget siden - I dag er Rynkeby Foodservice nemlig Danmarks største producent af juice. I årenes løb har virksomheden udvidet produktsortimentet og leverer nu også udstyr og automater til produkter som frugtstænger, samt kølere og bordreoler.