Appen Jæger.

Danmarks Jægerforbund havde et ønske om at give deres daværende Jæger-app et nyt tidssvarende udseende, som satte brugeren i centrum og gav dem nemmere navigation. Det hjalp vi dem med, ved at give appen en helt ny opbygning og sammenhæng. 

Appen kan bruges af medlemmer i Danmarks Jægerforbund til blandt andet at finde informationer om, hvor og hvornår man må jage hvilke vildt-arter, købe og sælge sit udstyr og grej til andre jægere i appens interne markedsplads, samt læse det nyeste Jæger-magasin. 

shape
wave

Ny opbygning af front-end

Til den nye Jæger-app, har vi lavet en ny og mere sammenhængene opbygning, og givet alle funktionerne nye lokationer. Appen er ikke længere en samling genveje til funktionerne andetsteds, men i stedet er de integrerede i appen.   

Brugeren bydes nu velkommen af en forside, som indeholder en lokal vejrudsigt med solens op- og nedgangstidspunkter og et feed med nyheder fra Danmarks Jægerforbund, og de øvrige funktioner, som jagthorn og markedsplads, kan findes igennem en menu på forsiden. 

Opfrisket design og hurtig navigation

For at modernisere appens design, er den farvelagt med en kombination af neutral hvid og friske grønne nuancer som matcher Danmarks Jægerforbunds visuelle brand. Derudover har vi for at gøre det så nemt for brugeren som muligt, i det nye design tilføjet en “seneste” sektion i menuen, hvor de hurtigt kan finde tilbage til de funktioner de senest har brugt. 

Danmarks Jægerforbund blev stiftet i 1992 af de tre organisationer Dansk Jagtforening, Dansk Strandjagtforening og Landsjagtforeningen. I dag har de over 90.000 aktive medlemmer, som typisk er med i en eller flere af de 861 jagtforeninger rundt om i Danmark.

wave