JP Group webshop

JP Group Automotive webshop

JP Group A/S producerer og sælger højkvalitetsreservedele og tilbehør til europæiske og asiatiske biler. De er også en af ​​de foretrukne leverandører af eksklusive reservedele og tilbehør til klassiske biler fra VAG, Porsche og Mercedes-Benz.

Deres sortiment omfatter mere end 30.000 varenumre, hvorfor en ny webshop ville være et helt unikt værktøj for kunderne til at få de rette informationer om alle produkterne.

Produkt og formål
Vi har udviklet en helt ny webshop, som er blevet lanceret på fem sprog til deres kunder i mere end 90 lande. I webshoppen har kunderne mulighed for at finde relevant information om alle deres 30.000 varer i sortimentet herunder lagerstatus, leveringstider, dimensioner, produktbilleder, produktinformation, favoritlister, se restordrer, hente prislister osv.

Hør mere om løsningen


Løsning
Webshoppen indeholder alle virksomhedens brands men har særligt fokus på JP Group & Quinton Hazell-produkterne til nyere europæiske og asiatiske bilmærker. Løsningen har fokus på at højne serviceniveauet og skabe grobund for øget kundeloyalitet.

Deres løsning omfatter blandt andet:

  • Brugervenligt website i Umbraco CMS
  • Webshop med fem sprogvarianter
  • Mulighed for produktspecifikke søgninger
  • Hurtigt overblik over lagerstatus og produktinformationer samt Quickordre funktion fra Favoritlisten
  • Mulighed for skift af lagersted i kurven og på shoppen generelt
  • Mulighed for at se tidligere afsendte ordrer 
  • Visning af lagersted og lagerstatus på alle ordrer - er varen på lager, og hvor mange er der på lager
  • Nye produktlister med WSL-produkter og tilbudsprodukter

Udbytte
Vi har har hjulpet JP Group i mål med en løsning, som de længe har drømt om at kunne præsentere for deres kunder. En løsning, der højner serviceniveauet og sparer dem for en masse support- og administrationstimer, fordi løsningen gør kunderne selvkørende, når de skal finde informationer omkring de mange tusinde produkter i sortimentet online.

Generelt skaber den ny webshop øget tilfredshed blandt både kunder og medarbejdere, som nu kan finde alle informationer på én og samme platform.

 

Hør mere om løsningen

 


 

Morten Vammen, CCO, JP Group

>> Uden deres ekspertise, var det ikke muligt at gennemføre den ganske omfattende udviklingsproces, som det har været for at lancere i fem lande på samme tid.

Alle webshoppens services bevirker, at vi kan skabe en tættere relation til vores kunder og give dem en endnu bedre service. Vi håber selvfølgelig, at det på sigt medfører en højere kundetilfredshed blandt alle vores kunder i de mere end 90 lande.




Relaterede cases